Menu

הלוואות חוץ בנקאיות

מהן הלוואות חוץ בנקאיות

לא חייבים לפנות לבנקים כדי לקבל הלוואה ומימון. הלוואות חוץ בנקאיות הן כיום המכשיר הפיננסי הנפוץ ביותר במשק, בעיקר בגלל היתרונות הייחודיים שלהן. ראשית, אלו הלוואות שניתנות ללקוחות פרטיים ועסקיים בשיחת טלפון פשוטה למוקדי חברות אשראי, חברות ביטוח וחברות חוץ בנקאיות שפועלות באישור וברישיון משרד האוצר. אפשר גם לברר על הלוואות כאלה באתרי האינטרנט ולהשאיר פרטים לקבלת פנייה אישית.

שנית, היתרון הכי גדול של הלוואות חוץ בנקאיות הוא המהירות היחסית שבה הן מאושרות. אלו הלוואות שיכולות לשמש לכל מטרה ולעיתים קרובות גם ללא צורך בהעמדת ערבים או בטחונות. חברות אשראי מעניקות הלוואות על סמך היסטוריית האשראי המתועדת אצלן, חברות ביטוח עושות זאת על חשבון הפנסיה, קופת הגמל וביטוח מנהלים וחברות חוץ בנקאיות נעזרות בפרטים שניתנים על ידי הלווה כדי לקבוע את רמת הסיכון והריבית.

הלוואות חוץ בנקאיות

הלוואות חוץ בנקאיות לא מגבילות כמובן את מסגרת האשראי בחשבון. הן ניתנות במסלול חיצוני וללא קשר למצב החשבון הקיים. בעזרת הלוואות כאלה ניתן למנוע חריגת יתר בחשבון הבנק ותשלום עמלות של מאות שקלים בחודש. ההלוואות מתאימות לטווח רחב של גילאים, הן יכולות לעזור לסטודנטים בתחילת דרכם והן מיועדות גם לבעלי משפחות שצריכים להתמודד עם הוצאות בלתי צפויות.

איך בוחרים הלוואה חוץ בנקאית אטרקטיבית?

השוואת חלופות היא השלב הכי חשוב בנטילת הלוואות חוץ בנקאיות. קודם כל, כדאי לבדוק את יכולת ההחזר בטווח הקצר והארוך. כך ניתן להתאים את ההחזר החודשי של ההלוואה לתזרים המזומנים הקיים ולמנוע עיכובים. לאחר מכן אפשר לבדוק האם קיימת עמלת פירעון מוקדם ולהשתמש במחשבון ייעודי כדי להשוות בין אפיקי הלוואות. באופן עקרוני, הלוואה בריבית קבועה תהיה יקרה יותר אך היא תאפשר היערכות כלכלית יציבה, לעומת הלוואה בריבית משתנה שתהיה זולה אך לא תבטיח יציבות בגובה ההחזר.

משא ומתן הוא חלק אינטגרלי בנטילת הלוואות. כפי שניתן לראות, גופים שונים מציעים הצעות למתן הלוואות חוץ בנקאיות ואין סיבה לוותר על מיקוח. רצוי להקדיש מאמץ להשוואה בין החלופות העומדות על הפרק וכך לבחור הלוואה חוץ בנקאית אטרקטיבית בתנאים מועדפים.